Långpass

Efter att ha spenderat 13 timmar på jobbet idag är jag rätt slut. Men jag har fått ett bonusträningspass! Jag sprang runt så mycket idag att jag till och med svettades... och ja... nästan började lukta svett... Så vad passar då bättre än att åka till gymmet och svetta ner sig själv lite mer?

Tror ni jag är näst intill död i soffan? Då tror ni rätt! Jag ska strax logga ut, gå och sova och ladda upp batterierna - för imorgon är det en ny dag! =)

Mitt
i allt detta försöker jag planera hur jag ska få ihop min helg. Direkt efter jobbet på fredag åker vi in till stan och festar loss.. Vet inte när jag kommer att slå ihop ögonen den kvällen/natten/morgonen. Tiiiidigt på lördag ska jag åka in till stan igen för att ta tåget till Örebro och möta upp Rebecca. Vi ska nämligen ta en tripp ner till Alingsås och Alströmerpokalen där teamkompisen Pernilla ska genomföra sin debut i Bodyfitness... Ska bli så spännande att se och hejja på henne!

Livet är ju som bäst när det rullar på... jag ska försöka njuta av det också! Kraaam



Rebecca & jag under senaste teamträffen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0