Sommar men vinter?

Hej o hå vad dagarna går!

Början av Juni och det är fem grader kallt ute. Vinterjackan har åkt fram igen, kan inte riktigt förstå det själv... Frysmajja som jag är har jag gått in i min "vinterbubbla" - livet känns helt plötsligt något tyngre. Men va fan - sommaren har ju inte ens börjat så bättre än så här ska det nog bli! =)

Vilodag i fredags, men ändå ett besök på gymmet. Solarieöarna och lite lugn motionscykel, för inte kände jag för en promenad i det ÖSregn som präglade hela dagen. Igår blev det dock ett vanligt besök på gymmet för lite baksida lår, rump & vadträning. Det känns gött idag!

På kvällen igår var jag på inflyttnings/födelsedagsfest för min syster och det var suupermysigt! Tanken var att vi skulle grilla men vädergudarna var inte på vår sida. Vid halv tolv skjutsade jag tjejerna i olika vändor till krogen så dom fick dansa av sig - själv åkte jag hem och sov!

Idag väntar mitt första och efterlängtade PT-pass med coach Madde. Vi har haft två pass inbokade tidigare i våras, men jag var sjuk båda tillfällena. Detta kommer jag nog få igen för idag... Hoppas jag iaf på =D

Lovar att uppdatera er om hur hon har plågat mig... Kram så länge och ha en bra söndag allihopa!



Jag och mina två systrar för några år sedan <3

Kommentarer
Postat av: Annelise

Hoppas du haft en fantastiskt träningspass i gymmet idag!

Ha en skön söndagskväll:)

2012-06-03 @ 16:05:13
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/
Postat av: Frida svarar

Tack Annelise, det var grymt! =)

Kraaam

2012-06-04 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0