Jag lever, jag har bara varit på gymmet!

Jag har inga ursäkter för den dåliga uppdateringen... Jobbet har, mot min vilja, tagit upp alldeles för mycket tid av mina senaste veckor och det har blivit ett antal övertimmar. Förhoppningen är att det snart ska lugna ner sig. 

Träningen rullar på för fullt och den är mitt prio 1. I tre veckor har jag nu kört ett träningsupplägg med helt annat tänk, och jag märkte att mina muskelfibrer inte hängde med där i början då jag klev in i en tyngre period med betydligt lägre repsantal. Nu känns det bara kalasbra!

Jag inspirerades till tusen efter att ha varit nere i Alingsås och tittat på Alströmertrofen och alla tjejer och killar som gjorde sina tävlingsdebuter. Jag bara vet att jag SKA stå där en vecker dag. 



Sommaren är på intågande och jag hoppas verkligen på finare väder... 
Solens strålar har ju en förmåga att värma ända in i hjärtat! <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ju saknat dina updates! Hoppas att allt är bra :)

2012-07-05 @ 09:45:00
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0