Sockeräcklad

Tänk om man alltid kunde vara ledig en dag mitt i veckan, vad kort arbetsveckan skulle kännas då! Det var riktigt gött att ha en ledig dag igår. Den fylldes med träning (såklart), god thaimat och lite städning av bilen. Och... alldeles för mycket godisätande.. Usch, åt tills jag nästan spydde och nu känner jag bara för en stor evig sockeravgiftning.. haha!  

Imorse ringde min klocka strax efter fem och jag kännde mig pigg & fylld av energi (det tror jag det, sockerrus!). Tog bilen till jobbets parkering och gick ut och tog en morgonpromenad. Det följdes upp av en dusch i jobbets omklädningsrum, snabbfix, en GOD gröt- och äggfrukost samt Kaffe... Sen var jag helt redo för en jobbdag :D :D
Efter jobbet väntade gymmet och ett ryggpass. Gamla arbetskollegan Marcus jobbade och fick assistera mig, tack för hjälpen Marcus, det var guld värt!

Imorgon är det återigen fredag och jag skall på SPA med mamma. Tre olika behandlingar; massage, fotbehandling och ansiktsbehandling... En julklapp som jag sparade till bättre tider. Dessa tider är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0