6 månaders förlovning

Precis som jag skrev igår har jag och Andreas ett liiitet liitet jubileum idag - vi firar 6 månaders förlovning. Jag älskar att hitta tillfällen för lite lyx - både helglyx och vardagslyx - detta är en sådan dag! Planen är att umgås med varandra, ha 100% fokus på oss och skatta och ha kul. Låter väl som en alldeles förträfflig plan?

Dagen började med det jag älskar mest - hotellfrukost! Som dessutom var gratis! (jag har sparat ett presentkort jag fick från jobbet förut) Så tack Scandic, frukosten var fantastisk :)

Tanken var att sedan ta en långpromenad i det fina vädret. Men eh... vilket fina väder? Det fick bli en sväng till gymmet istället för jag tyckte det var alldeles för kallt ute och det ska man inte utsätta sig för när man nyligen varit förkyld. På gymmet blev det 30 minuters motionscyklande för min del och en hel del tjatter med gamla kollegor medans Andreas drog av ett styrkepass i gymmet.

Nu är vi uppfräschade med en dusch och påfyllda med mat i magen, så snart bär det av in mot stora staden. Vad som händer där vet jag inte - vi får helt enkelt se. Lite shopping, fika, middag, kanske BIO.

Så länge bjuder jag på några bilder från förmiddagen:

Haha, jag kan inte rå för att vi båda älskar våra Dcore Hoodies, Vi har i alla fall inte likadana träningsoveraller i neonfärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0