Brödtankar

Hade en riktigt bra lördag igår. Mysfrukost med rågbröd som gav mersmak. Jag tror att jag ska sluta äta smörgåsar till frukost på mina lördagar för det ställer till det så i mitt huvud - jag vill ha MER, jag vill ha ALLT. Jag skulle kunna äta upp hela brödpaketet för att det är så gott.

En promenad ner till gymmet väntade efter frukosten, väl där mosade jag axlar och mage. Efteråt hade jag lite extra energi så jag cyklade tio minuter på motionscykeln innan jag tog min protteshake och gick hemmåt. Vilken ur kass kondis jag har! Haha, var bara tvungen att säga det! Lär ju iof bli ändring på det under diettider som komma skall.

Brorsan firades med både släkt och vänner igår och jag satt på hans balkong och drack kaffe i solen och mumsade på lite tårta. :)

Andreas och jag valde att äta en middag bara han och jag och få lite kvalitetstid med varandra. Det blev plockmat i form av meze och sen grillspett av både kyckling, fläskkött och någon typ utav oxkött. GOTT var det och MÄTTA blev vi :) <3






Nu ligger Gröten i magen och jag laddar för att återigen ta mig ner till gymmet. Rygg och armar blir det idag, sen drar vi iväg på nästa kalas hos min syster för att fira hennes dotter som blir 4 år.

 

I ny dcore outfit och hår som står åt alla håll - tjohej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0