Mera mat

Mat när den är som bäst:



Jag undrar verkligen om mat kan bli godare än så här? Vill man bjuda mig på mat är det något i denna stil som går fet-hem hos mig. Underbar kycklingfilé som min sambo har tillagat perfekt, serveras med frästa grönsaker, kokt quinoa och bara en klick lätt cremefraiche smaksatt med massa vitlök. Torr, ren, enkel mat med lite sås! Jag lånar ett utryck från kockvärlden - ursäkta mig - men det kn***ar i munnen!

Mitt förmiddagsmellis var inte så tokigt det heller... Jag fick bara med mig två av dagens tre doser med proteinpulver - ajjabajja! - så min nödlösning blev en burk kesella med frysta hallon. Jag åt helt enkelt fitnessglass till mellanmål vid tio! Mumma!



Och efter jobbet ska jag ta mig till gymmet efter en HEL VECKAS VILA. Tjohej - jag kan inte vara annat än glad i denna fina vårsol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0