P.A.C.K.A

Sådär... Nu börjar det likna något! Lite småsaker kvar bara - sen är det som är glömt glömt. Jag kommer att överleva ändå!

Viktigt för mig under den här resan kommer att vara min smartshake som jag kan fylla med proteinpulver. Känner på mig att det svåra med kosten kommer bli att hitta bra/okej mellanmålslösningar. Förvisso går jag inte på diet, men jag vill ändå försöka hålla min proteinnivå i kosten relativt hög. Och jag kommer ju att träna där, ev åka skidor och ta långpromenader i solen. Härligt! Kanske blir det också ett besök till närmaste gym som verkar ligga 30 minuters bilfärd därifrån.

Vi kommer att laga två gemensamma middagar i våra stugor så det behöver jag inte oroa mig så mycket över - jag ska försöka njuta av att vara en i mängden. Kanske blir svårt när jag för tillfället har så invanda rutiner, jag kan dock se detta som en liten minisemester där jag laddar upp batterierna ordentligt!

Wie, detta ska bli så kul!


Vad som också är kul är träningspasset som jag lyckades otroligt bra med idag. Ryggens djup och mage. Tungt. Grym kontakt - till och med i magmusklerna! Träningsvärk är att vänta, annars blir jag lite besviken... *ler* Det är så gaaalet kul att se mina framsteg på de två månaderna som gått sen jag lade min träning på en ny nivå. Lyckades spänna ryggen idag på ett sätt som jag inte lyckats med tidigare - jag gillar vad jag ser. Synliga muskler - tjohej vad ni är välkommna! Det känns som om jag är på rätt spår!

Nu kommer ni tyvärr inte att höra ifrån mig på ett par dagar, vilket jag hoppas ni har överseende med. Men när jag är tillbaka ska ni få en ordentlig uppdatering om Schindler Kläppen tour 2012.

På återseende... Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Annelise

Ha en underbar resa och semester:):)

2012-03-21 @ 23:07:56
Postat av: Linda

ha det så kul nu ! :))

2012-03-22 @ 11:57:53
URL: http://lindahotvedt.blogspot.com/
Postat av: Frida svarar

Tack snälla rara :) Kraam på er!

2012-03-22 @ 14:57:13
URL: http://bodinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0