Peppande ord

Åh vad jag blir glad av människor som kan dela med sig av sina tankar. Möttes av ett medelande på facebook idag från en bekant som bla. skrev:

"hej gumman, vad lycklig jag blir att få ta del av ditt nya liv genom din blogg, du riktigt lyser och ser ut som du hittat ett kall som gör dig oövervinnlig, svårt att beskriva men du fattar nog vad jag menar... jag följer dig och hejjar jäääääääääääätte mycket"

Det betyder mycket att omge sig med rätt människor, glöm inte det! Jag är sååå tacksam över att ha blivit antagen till mitt Team och få denna möjlighet och samtidigt kunna dela allt med andra träningstokar. Men det betyder Inte att man Inte behöver vardagspepp från sina hemtrakter. Tack!

TACK också för idag syster.. Din Emilia är snart fyra stora år, tiden har gått så snabbt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0