Måndag igen

Jag har sovit som en stock inatt, riktigt skönt! Dock ville jag inte gå upp ur sängen imorse. Måndag, ny vecka som startas upp med vilodag. Tack! Kroppen skriiiker efter vila, jag känner mig riktigt öm och mör. Äta, vila, växa är alltså dagens ledord.

Imorgon är det på det igen! Mina fem gympass som jag kör varje vecka ligger framför mig så då är det bara att tuta och köra. Jag känner för att pressa mig lite extra för varje pass nu när två veckor av det nya upplägget har gått. Kroppen och musklerna vet vad som gäller så nu är det bara att ösa! =)

Dagens frukost och första mellanmål ligger i magen, snart vankas det eventuellt för promenad (har inte bestämt mig än om jag ska orka ta mig ut.. lite kallt är det ju idag). På jobbet är det kaos - alla sliter i mig från alla håll och kanter. Hoppas att lugnet snart lägger sig!

Chokladvassle och Apelsin (kom på att jag skulle fota allt när jag nästan mumsat upp den saftiga frukten, kan ju inte påstå att det ser särskillt aptitligt ut heller) =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0