Tillbaka till verkligheten!

Idag är Frida tillbax på jobbet, vilket känns skönt! Träningen kommer dock att få vänta i minst en, kanske två möjligtvis tre dagar till. Jag vill känna mig pigg och kry innan jag ger mig på allt igen så att jag kan ge 110% på mina pass, det känns som en trygg och bra plan!

Kosten rullar på och det känns skönt och bekvämt med regelbundenhet. Planering is the shit! :D Jag bollar alla mina tankar med Madde och det är så otroligt skönt att ha någon att fråga och dela allting med, har ni inte testat på just online coachning är det något jag varmt kan rekomendera! Det känns dock ännu bättre att jag har träffat henne ett par gånger den senaste tiden...

Ikväll ska jag och Andreas på visning, vi ska kolla på en 3:a precis mittemot där vi bor. Men jag hoppas inte på för mycket, i sommras var vi på ett antal visningar på lägenheter som såg sååå fina ut på bild, men som inte alls visade sig vara så märkvärdiga i verkligheten. Detta får kvällen utvisa!



Önskar er alla en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0