Binniam Eskender

Wow, vilken dag vi hade igår! Ungefär halva teamet samlades klockan tio på lördagsmorgonen för att börja fotosessionen i studio. Var och en fotades medans de andra antingen "pumpade upp sig" med diverse redskap eller umgicks och hängde i sofforna.

Detta följdes upp med Gruppfoton a la Hardcore vid Skogskyrkogården. Barfota. I linnen. I snålblåst och kyla. Tack och lov valde solen att titta fram! Otroligt vackert ställe som jag som Stockholmare har missat totalt... (får skylla på att det är "fel sida" av stan).

En Varm Chailatte senare avslutade vi plåtningen på Worldclass Nybroplan. Vi tränade på medans Binniam sprang runt som en tok och försökte få till bra vinklar och ljus i ett något svår-fotat gym. Eller, jag tränade inte så mycket, utan lyfte mest vikterna några gånger efter att ha blivit försäkrad om att inga siffror på mesvikterna skulle synas på bilderna :) Är man sjuk så är man. Och om jag var förkyld igår är det Ingenting mot vad jag är idag. 

Det blir till att vila och överdosera C-vitamin hela dagen imorgon också, sen hoppas jag att min förkylning vänder för nu vill jag komma igång med träningen igen och komma tillbaka till jobbet!

Stort TACK till alla mina teamkompisar för den glädje ni sprider. Desto större tack till Binniam Eskender för den tid du lade ner på oss igår - du är en fantastisk fotograf och jag är sååå glad efter att ha fått leka modell en dag!

Störst tack måste jag ändå sända till fantastiska coach Madde. Du lägger ned så mycket tid och engagemang på oss alla och det finns inte ord nog som beskriver min tacksamhet över att få vara en del av ditt Team.

Haha... Med alla tacktal låter det nästan som om att jag har vunnit ett stort pris, vilket inte är fallet. Jag är bara lycklig - lycklig ända in i själen. Trots min mega-dunder förkylning!


Ett smakprov från gårdagens fotografering

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Tack för dina fina ord! Mitt mål är att hjälpa er uppfylla era drömmar och jag är bara glad att mitt jobb uppskattas.

2012-03-11 @ 18:14:04
URL: http://fitnesscoachen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0