Underworld

Resten av gårdagen blev sååå lyckad. Andreas och jag hade några timmar på oss att strosa runt i Drottninggatans butiker. Vi sörplade kaffe och bara myste, hittade snygga kläder till darling och några riktigt billiga linnen. Sen gick vi och köpte Biobiljetter till nio-bion innan det blev dags för lite middag.

BBQ Steakhouse är definitivt värt ett besök om man vill äta riktigt god mat (kött) i mysig miljö, till ett rimligt pris och med utmärkt service. Jag mumsade på en biff med bakad potatis, sallad och någon vitlökssås till... mums!

På BIO såg vi den nya 3D filmen Underworld - Awekening. Faktiskt en riktigt bra film och med bra effekter (jag såg min första 3D film EVER!).. Vi har sett dem tre tidigare filmerna i samma serie, men det var nog drygt ett år sedan. En femte film är att vänta!

Tack min älskling för att vi tillsammans gjorde det här till en supermysig dag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, schnögg tjej ;D

2012-03-18 @ 19:17:48
URL: http://reiher.shapemeup,se
Postat av: Frida svarar

Alltid Schnögg! =D

2012-03-18 @ 22:26:25
URL: http://bodinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0