Igår djävul, idag ängel

Igår var det nog inte roligt att heta Andreas och bo med sin sambo Frida i Sollentuna. Förlåt, men alla har vi nog dåliga dagar ibland, mina inträffar dock nästan aldrig. Trött, grinig och allmänt irriterad somnade jag i soffan vid åtta för att vid niotiden gå och lägga mig i sängen.

Idag har jag dock vaknat på rätt sida! Solen strålar och jag är utsövd. Baksida lår, rumpa och vader fick sig en genomkörare igår. Bra kontakt, men inte genomtrött i musklerna - många övningar som jag inte gjort på länge och då börjar jag hellre lite försiktigt. Tröningsvärken sitter dock där den ska! =)

V
ilodag idag, men det blir en promenad på lunchen och sedan lite storhandling efter jobbet. Att handla kan vara nog så jobbigt! I helgen blir det till att fira bror min som fyllt år (familj och vänner är där = två flugor i en smäll!), två härliga träningspass och att umgås med min Andreas. Bio, middag - vi får se hur planerna ser ut imorgon kväll, jag tar det som det kommer! Skulle även behöva åka och shoppa lite nya kläder - jag har inte mycket i garderoben som sitter bra; slappt och pösigt är ingen hitt!

Önskar er alla en fantastisk fredag!



Jag och bror i ombytta roller, gissa vem som varit utomlands?! :)


Kommentarer
Postat av: Annelise Müller

Ha-ha-ha.... humor i de bilden där:) Ha-ha-ha... ;):)



Ibland behövs det att få vara själv och sovaoch tänka själv:) En integritetssak:) Klart du ska få sova i soffan klockan 20.00 en fredagskväll:):)!!!



Shoppa och firing av bror, det lät ju rätt roligt och mysigt detdär;) Vilken fin dag det måste blir:):):)



Ha en kanonlördag idag:):)

2012-03-03 @ 11:17:36
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Frida svarar

Tack Annelise, jag hade en superdag! :)

2012-03-04 @ 13:05:11
URL: http://bodinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0