Home sweet home

var jag äntligen hemma igen efter en helt fantastiskt rolig och bra weekend med jobbet. Tyvärr har jag varken kunnat träna eller åka skidor då förkylningen från förra veckan valde att hälsa på mig igen.. Typiskt!

Hur som har jag haft en hel del härliga stunder i solen, promenader till och från backen och ätit en god ceasarsallad till lunch uppe i toppstugan både en och två gånger. Igår fick jag och chefen för oss att istället för att åka sittliften både upp och ner så kunde vi ta oss ner för backen på annat sätt. Det blev en rolig upplevelse med massssor av skratt - vi rullade och åkte på rumpan ner för backen och HEJ & HÅ vad det gick undan. =)

Så efter en intenstiv helg är det dags för att besöka jobbet imorgon - det känns som om det var igår jag åkte därifrån! Bilder ska jag försöka ladda upp imorgon, hoppas också på att mitt halsont släpper så jag kan få åka en sväng till gymmet!

Kram så länge


Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Låter som du haft en härlig helg trots förkylningens återbesök. :)

2012-03-26 @ 07:39:48
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Frida svarar

Tack Madde, det har varit kanonbra men tråkigt att bli sjuk igen :(

2012-03-26 @ 19:49:22
URL: http://bodinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0