försova-sig-oskuld

Jaha... då har jag blivit av med jag-har-försovit-mig-till-jobbet-oskulden idag. Klockan åtta ringde chefen skrattandes och undrade vart jag höll hus.. *oops* Tur att man har nära till jobbet vid tillfällen som dessa! Jag vet inte om jag ska skylla på min meeega förkylning eller det faktum att vi ställt om klockan till sommartid - min kropp ville dock inte vakna till mina alarm.

Det har varit en riktigt jobbig dag idag - jag har näst intill tappat rösten; vilket inte är helt tipp topp när man jobbar i en växel. Sen har jag lock för öronen så jag har inte hört ringklockan till jobbets dörr på hela dagen.. Stackars människor som undrar varför ingen kommer och öppnar!

Som det ser ut i dagsläget bör Frida inte åka till jobbet imorgon (jag kan ju hoppas på ett mirakel under natten - eller kanske en kur med whiskey, vitlök och apelsin) och jag förmodar att det inte kommer att bli träning på hela denna vecka... =(

Medans jag surar över det får jag bjuda på dem utlovade bilderna från helgens bravader:

Packat & klart



På väg



Chefen & jag njuter av en kaffe i solen



.... och leker lite





Bakom denna backe väntade... en till, en till och en till. Rumpmusklerna fick sig en omgång!





På afterski i solen







Hm, här vet jag inte riktigt vad jag gör..



TACK jobbet för en greeeeat weekend, nu ska jag friska på mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh , blir jätte avis! fjällen och sol :) Dags för damen att bli frisk nu så att vi kan klämma in ett pass !

2012-03-31 @ 01:50:03
URL: http://reiher.shapemeup,se
Postat av: Annelise

Ser u som ni haft en härlig semester:):)

2012-04-03 @ 14:11:54
URL: http://anneliseaf.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0