Minskade mått.

Godmorgon alla glada! Idag känns förkylningen ännu lite bättre.. På jobbet är det lagomt mycket att göra och samtalen kommer med jämna mellanrum. Jag har ett flow - jobbflow.  

Ikväll ska jag träffa tre eller fyra av mina gamla klasskompisar från min tid på Viktor Rydberg. Det ska bli riktigt riktigt kul då det säkert var två år sedan vi sågs sist, eller i alla fall ett.

Min aptit är sådär och jag äter bara för att tillföra lite energi, men det beror nog på förkylningen. Tog nya mått för någon dag sedan och jag har minskat någon centimeter till i midjan. Det är såklart kul, men inte riktigt vad jag för tillfället strävar efter. Men med nytt kost och träningsschema tar jag, som jag tidigare skrivit, nya tag med allt. Ytterligare planering för att få i mig bra mat på rätt tider. Här ska byggas muskler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0