Fotografering

Hallelulja vad jag älskar förkylningar - har jag sagt det förut? Jag säger det igen: Jag älskar förkylningar... Känslan när det kliar, sticker och rinner ur näsan!

Noooooot!

Men det är bara gilla läget, Binniam har lovat att fixa till min röda näsa i efterhand så allt ska nog bli bra! Inte nog med det så har jag klädproblem - men det är ju vardag i en kvinnas liv, alltså något jag tampats med förut. Håret sitter blött i en knut - bara hoppas på att lockarna lägger sig "rätt" för annars vet jag inte vad jag gör! Vad kan gå fel imorgon? Inte mycket säg! :) :)

Det har alltså äntligen blivit dags för fotograferingen med den duktiga fotografen Binniam Eskender. Ungefär halva teamet väntas komma (lite tråkigt - hade velat ha alla där ju!) men vi är nog taggade till tusen!

Jag får återkomma med uppdatering om dagen imorgon eller på söndag, helt beroende på hur länge vi tänkte äta middag på kvällen och när jag kan tänkas komma hem!

Trevlig helg så länge, nu ska jag måla naglarna! :)


Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Ses snart, ta med alla kläder du kan bära! ;)

2012-03-10 @ 08:12:26
URL: http://fitnesscoachen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0