Från huvudvärk till ökningar!

Kroppen känns som tuggummi just nu.. Eller en degboll... Trött men pigg. Helt slut men ändå full av energi. Och det är träningens förtjänst minsann...

Hela eftermiddagen har jag haft ont i huvudet, som bara blev värre o värre ju närmare slutet på dagen som kom. För en halv sekund övervägde jag tanken på att hoppa över mitt träningspass. Men det skulle inte ens vara ett alternativ i min värld (att avbryta ett pass för att det inte ger något är en sak - men att inte ens försöka, det är inte min grej!). Istället laddade jag upp med en något större dos Craze än normalt (vilket fortfarande är en miniportion om man jämför med vad förpackningen skriver) och drog av ett tuuuungt ryggpass. Ökade vikter i samtliga övningar och huvudvärken försvann - vilken win - win situation! =D

Hade svårt att få i mig middagen idag efter träningen, men längtar redan efter dagens kvällsmål. Min kvällskesella har faktiskt blivit lite helig <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

hur mycket brukar du ta av Craze?

2012-06-01 @ 18:55:08
URL: http://https://fitnessandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0