Helgen på intågande

I skrivande stund äter jag mitt förmiddagsmellanmål. Första jobbveckan efter semestern har sprungit iväg och vardagen har bestått av jobb, träning, handla, laga mat och alla övriga sysslor som hör vardagen till. Sol och värme ger mersmak när man bor i ett land som Sverige.

Helgen kommer att laddas upp med ett träningspass och en härlig, lite lugnare fredagskväll. Imorgon väntar ytterligare ett pass innan jag drar igång med fix & bak inför söndag då jag har tagit på mig ansvaret att fixa mat inför pappas födelsedag. Jag älskar att laga mat och pyssla i köket när man har tid på sig.

Jag har riktigt ont i ryggen idag, men det är svårt att urskilja om det är träningsvärk eller annan typ av smärta. Musklerna är helt enkelt ömma och i stööörsta behov av HÅRD massage. Min favvo-massör är mammaledig och nu hittar jag bara fjös-typer. Har ni någon hårdhänt tös (eller man) i Stockholmsområdet att rekomendera så let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0