Tävlingsplaner

Under helgen som gick tog jag en del viktiga beslut inför min tävlingssatsning, självklart i samråd med coachen. Jag kommer inte att påbörja en deff under sommaren för att tävla på decembercupen/luciapokalen nu i år. Detta beslut grundar sig i flera orsaker, men det handlar ju främst om att jag inte är riktigt redo än (Dvs för "liten" som man kallar det i fitness/byggarvärlden). 

Med andra ord kommer min sommar och höst att bestå utav ännu mera muskelbygge och mina tävlingsplaner får ta form utefterifrån hur min utveckling går. Jag är ändå bara 21 år gammal, vilket inte är någon ålder när det gäller denna sport! Självklart känns beslutet jobbigt då detta är min absoluta dröm och jag ska behöva skjuta den framför mig! Tävlingslicensen för i år skall vara inne senast imorgon, men jag har medvetet valt att inte betala in den.

Träna, Äta, Växa är nu mina målord och det är bara att blicka framåt!





Mycket har hänt denna vår, vad har då hösten att erbjuda? =D

Kommentarer
Postat av: Ida

Och när du bestämmer dej för att tävla så kommer du vara så helvetes bra!

Bästa Frida <3

2012-05-31 @ 00:20:03
URL: http://reiher.shapemeup.se
Postat av: Anonym

Tråkigt att läsa! framförallt när det finns flera i det teamet som har betydligt mindre muskelmassa än dig men som endå ska tävla

2012-06-24 @ 15:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0