Teamträff 2 i bilder

Just nu är tiden inte min bästa vän, men är det inte så att bilder säger mer än tusen ord?! Jag låter dem tala för sig själva:

Fredag kväll:

Tre trötta tjejer på roadtrip i en alldeles för varm bil





Lördag morgon:

Laddade och redo för ett hårt träningspass utomhus; Cirkelträning, löpintervaller och lite tävlingar!













Glada & Nöjda efteråt

Lördag eftermiddag/Kväll:

Poseringsträning, relax i bubbelpoolen och en välförtjänt middag var vad vi ägnade resten av lördagen åt =)



Söndag:

Gemensamt styrkepass i gymmet - alla körde den muskelgrupp som man hade minst träningsvärk i (jag kunde kanppt komma ut sängen denna morgon). För min del blev det axlar & biceps med assistans av Andreas.





Denna hade jag gjort mig riktigt riktigt välförtjänt av =)



Jag saknar & längtar redan efter mitt älskade, bästigaste team <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0