News

Dagens fråga:

Hur mycket broccoli måste man äta innan man kräks?

Svar:

Inte ett gram mer än så här:



Haha! Jag blev mätt iallafall =)

Just nu sitter jag och väntar på att mitt kvällskasein ska stelna till lite i frysen. I fredags hämtade jag ut ett paket med nya kosttilskott från sportkost: protein och aminosyror samt världens godaste Bars..

Helgen gick i rasande fart och var över innan jag ens förstått att den börjat. Tur att denna vecka är kort korti kortkort!

Uppdatering om formen: Har gått upp nästan 2 kilo sedan uppbyggnadsperioden drog igång i Januari & jag både ser och märker resultat, vilket känns skitkul! Några fjortisbilder:

  
 

Och snart är det dags för teamträff igen - Jippie! <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygging! Hade velat träffa dej i helgen :/ Ni kommer få så himla kul! Jag har gått upp typ 8 kilo, det är kanske så det går när man inte kör på maddes kostschema - man blir fet!! ;)

När är det tänkt att du startar dieten ? Min är uppskjuten till 1 juli så jag hinner bygga lite mer.

Kram på dej

I

2012-05-18 @ 22:31:13
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0