Vardagens bestyr

Hej hopp!

Idag infinner sig en behaglig träningsvärk i min lilla rygg efter ett pass igår. Jag passar på att njuta av lite rutiner dessa tre dagar innan det återigen är dags för lite ledighet. Nu är det alltså jobb och träning som tar upp min tid och jag är glad om jag hinner göra något vettigt efter middagen, men oftast har energin tagit helt slut så dags. Så jag får sträcka mig till att kanske hinna med ett samtal till någon vän, blogga, dricka te, läsa lite i min bok, plocka lite bland mina kläder, eventuellt laga matlåda ELLER slötitta lite på TV. För tro inte att jag hinner med allt detta! Jag har tex. tänkt att jag ska fixa mina naglar i över fyra veckors tid nu.... Vilket jag fortfarande inte har gjort! Inte heller har jag haft tid att åka och klippa mig... det börjar bli lite kris & panik med det nu. Kanske hinner jag med något av detta i helgen? Jag får hoppas på det =)

Efter jobbet idag väntar ett gympass för framsida lår, det blir nog svettigt värre!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Kan du tipsa om ett protein pulver som är bra för tjejer?

Och som man inte går upp i vikt av. Jag har alltid förmågan att bli tjock av proteinpulver.



Mvh Sandra

2012-05-16 @ 09:50:42
Postat av: Frida svarar

Hej Sandra!

Jag köper allt mitt proteinpulver från Olimp på Sportkost.se Det är väldigt prisvärt och smakar gott (jag är vanligtvis riktigt riktigt kräsen). För tillfället har dom tag 3 betala för 2 på proteinet - så passa på. Jag länkar alltid till det protein jag skriver om! Och du - man går inte upp i vikt av rent proteinpulver, se till att titta över din övriga kost också :) Lycka till!

2012-05-20 @ 10:50:50
URL: http://bodinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0