Långhelg = långinlägg

Sist jag skrev ett inlägg i bloggen var precis innan långhelgen - och nu är långhelgen strax över! Var tar tiden vägen?

Jag måste ändå få känna mig lite stolt då jag faktiskt hunnit med en hel del - för mig - viktiga grejer. Direkt efter jobbet i Onsdags åkte jag till gymmet, drog av ett pass och käkade matlåda i bilen innan jag åkte ut till min älskade favoritmoster och småkusinerna på Ekerö. Där sov jag i två nätter och hade alltså två hela dagar till att busa och leka med dom små, det är kvalitetstid!

Torsdagen fick bli vilodag. Det blev en förmiddagspromenad på drygt 40 minuter och på eftermiddagen bestämde vi oss för att baka cupcakes. Självklart tittade jag på hockeymatchen på kvällen.





Dom var inte bara fina att se på, utan väldigt goda också :)

Hela fredagen spenderade vi på Skansen, det var verkligen supermysigt! Barnen var nog mest fascinerade över alla fåglar - men hallå??? fåglar?? Dom kan man ju titta på var som helst.. haha :) Vi åt middag hemma och sen satte jag mig direkt i bilen för att brumma iväg till gymmet i Sollentuna. Där brände jag av ett pass för baksida lår, rumpa och vader + lite intervaller. Mina ben är riktigt stumma idag måste jag bara få tillägga!

På lördag morgon hämtade "chefen" upp mig och Linda (arbetskollega) för att ta en sväng till ett varuhus som heter Thuns (ska tydligen vara ett "mini" Ullared fast med märkesgrejer). Jag försov mig och vaknade av att mobilen ringde och taxin var framkörd. På med kläderna och köpa en kaffe och ÄCKLIG fralla på vägen. Där jag jag nitlott på en god grötfrukost minsann!

Detta fanns bland annat på inredningsdelen:





Handlade lite för mycket grejer där, men ingen idé att reflektera så mycket över det.. Vi var hemma igen framåt eftermiddagen och då tog jag mig återigen direkt ner till gymmet (vilket innebar både fredagskvälls&lördagseftermiddagsträning på gymmet). Axlarna mosades och magen fick sig en liten omgång den med. Men jippie hurrni! Nu börjar det hända grejer med axlarna!





Middag tillsammans med mina goa vän Maria innan vi åkte och möte upp dom andra tjejerna - sen blev det dansa hela natten lång - nyktert såklart! (Någon måste ju vara taxi) Nu sitter jag här och känner mig bara glad och tillfreds med livet. Frukosten ligger i magen och solen skiner - vad kan denna dag ha att erbjuda?

Kommentarer
Postat av: Ida

Men hej snyggaste axlarna i stan! Braaa jobbat! :0

2012-05-20 @ 11:01:20
URL: http://reiher.shapemeup.se
Postat av: Frida Svarar

Tack söta Ida :D

2012-05-22 @ 10:26:11
URL: http://bodinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0