Nu är det dags igen!

Hurrni! Nu är ju helgen kommen och imorgon är det dags att dra till Götet för teamträff numero 2 =) Efter jobbet tar jag mig in till centralen där jag sedan tar tåget till Örebro för att möta upp mina teamisar Emma & Rebecca, för att tillsammans med dom åka ner till Göteborg. Packningen är i full gång här hemma... eller NOT! Som ni kanske minns från förra teamträffen så HATAR jag ju att packa.. BLÄÄÄ. Drar ihop något i sista sekund innan jag går hemifrån imorgonbitti. Det blir nog bra!

Idag fick sig mina muskler en omgång på gymmet - precis som dom fått mån, tis och ons denna vecka. Ibland blir det så om man ska få ihop allt - pyssel & pusslande. Det var en hel vecka sedan jag tränade baksida lår, men jag hade fortfarande träningsvärk i dom inför dagens pass, helt galet! Imorgon blir det en välförtjänt vilo/res dag.

Middagen bestod av (nötfärsen är gömd där under):



Och just nu sitter jag och smaskar på team Malins "äggvitefluff":



Nej, nu ska jag ändå göra ett tappert försök att packa! Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0