Borta bra, hemma bäst - eller?

har jag haft en veckas underbar semester och tre extra dagar bloggvila. Nu är det dags att ta tag i det här igen!

Resan till Rhodos var till största del fylld med träning, solande och ätande. Dagarna startades upp med en god frukost bestående av grovt bröd (som var medtaget hemifrån), kokt ägg, kalkon och kaffe. Jag som är mackoman unnade mig den lilla lyxen att faktiskt byta ut gröten på semestern. Sista dagarna köpte jag dock färskt bröd ifrån bageriet - det var dubbellyx!



Lunchen åt vi delvis ute på restaurang men lagade även en del goda sallader i vår lägenhet. På kvällen slog jag dock till rejält och åt både bröd, tzatsiki och grönsaker tillsammans med grillat kött eller kyckling. Fann även en kärlek till den grekiska köttfärsrätten Moussaka <3 Några kvällar (och många eftermiddagar) blev det även en kula glass på det!

Träningen såg ut på följande sätt:

Måndag: MorgonYoga, Styrka i gymmet innan lunch (överkropp), Ett pass Energy gruppträning på eftermiddagen

Tisdag: MorgonCore, Styrka i gymmet innan lunch (underkropp),

Onsdag: Morgonpromenad, Massagebehandling på eftermiddagen

Torsdag: Morgon-energy gruppträning, Promenerande i Rhodos stad hela eftermiddagen

Fredag: Morgonpromenad, Styrka i gymmet (överkropp) på eftermiddagen, Core

Lördag: Massagebehandling på morgonen, Styrka i gymmet innan lunch

Söndag: Välförtjänt vilo-& resdag! =)



Därimellan blev det sol, sol och åter sol. ♥



Färska jordgubbar & yoghurt blandat med chokladprotein



Kaffe & Glass i sooolen



Älskade semester - tänk om alla veckor kunde se ut så här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0