Vilken miss

Förlåt! Inlägget från igår hade jag råkat spara som utkast, vilket jag märkte först idag... Så det kan gå!

Ett brutalt styrkepass för ryggens djup & mage klarade jag av för några timmar sen. Jag var så sjukt stark idag =) Jag gick dock in med inställningen att verkligen pressa mig till max, då detta var det sista ryggpasset i det nuvarande upplägget - då måste man ju ge allt!

Träningsvärken från helgen börjar (hör och häpna) faktiskt ge med sig. Det är bara benens framsida som är stela som två glasspinnar, gissar att det främst beror på tävlingen som vi hade i "Jägarvila" under lördagen. Jag stod ju kvar som andra bäst och då hade låren dragit på sig rejält med mjölksyra!



Rebecca (närmast i bild) vann över mig! *morrr*



Man kan även träna rygg utomhus med hjälp utav ett TRX band - jobbigare än vad man kan tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0