Gammeltanten?

Jag känner mig som en riktig gammal gnällig tant just nu. Först mosar vi tummen, sen mår vi illa och tappar matlusten och tillsist lyckas man få hälsporre (eller kanske iaf början till det) och kan knappt gå. Jag är 22 år gammal - jag ska inte halta runt!!!
 
Något bitter tog jag mig till gymmet idag. Rygg och biceps. Ett riktigt bra pass där jag inte fick nog av övningarna som stod i upplägget utan fortsatte med några extra.
 
Utvecklingen går faktiskt framåt och imorgon får jag mitt sista upplägg för den här byggningsperioden. Förväntar mig att det kommer att bli grisigt tungt. Madde har aldrig gjort mig besviken.
 
Imorgon slutar jag tidigare på jobbet och sen väntar över två veckors semester... LÖÖÖVLEY!
 
Dagsformsbilder:
 
 
Det ursnygga linnet är såklart från Dcore <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0