Hemma igen

Thailand var underbart på alla sätt och vis. Vem blir inte lycklig av en massa sol, värme, god mat, massage och trevliga Thailändare? Det var snart en vecka sen planet landade hemma i Sverige och vardagen sprang ikapp mig ganska så snabbt.
 
Megaförkylningen Alban kom på besök redan de sista dagarna nere i Thailand och har beslutat sig för att stanna kvar ett bra tag verkar det som. Igår kände jag mig något bättre så då besökte jag gymmet. Idag fick förkylningen ett stort bakslag och nu nyser och snörvlar jag som aldrig förr. Gode gud kan jag få bli frisk? AMEN!
 
Luciapokalen närmar sig med stormsteg vilket jag verkligen läääängtaar efter. Men först går Decembercupen av stapeln där tre av mina underbara Teamisar ska tävla: Rebecca, Malin & Ida. ♥
 
Måste också passa på att berätta att Teamet har fått ytterligare en ny sponsor, nämligen Mia på Dansdesign Stockholm. Mia syr supersnygga tävlingsbikinis och många i teamet har redan anlitat henne. Bland annat har hon sytt denna bikini till Linda som tävlade i SM:
 
 
Nej ni... Nu blir det i med lite te och honung och sen gå och sova i sängen så att snoret, kliet i halsen och mina nysningar kan få försvinna!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0