Efterlyst ikväll!

Det har varit en lite konstig vecka hittills. Natten mellan söndag o måndag var jag uppe en gång i timmen mellan åtta på kvällen och halv fyra på morgonen för att kräkas. Sen när jag vaknade mådde jag bra?!?! Jag blir inte riktigt klok på min kropp och min mage som bråkar med mig =S
 
I måndags blev det iaf vilodag då energinivån inte var den högsta, men sedan dess har jag kört tre riktigt bra pass. Benen är TOTALT mosade efter gårdagens benpass där jag såg till att öka på vikterna på nästan varje övning. Idag har jag tränat bröst & mage och även det blev ett kanonpass! Bänkpressen gick varm och jag körde 5 set med 40kg och 8 reps - äntligen börjar jag bli lite varm i kläderna och vågar utmana mig själv. 
 
Om dryga timmen kommer jag att sitta bänkad framför TV:n och Efterlyst. Jag hoppas dom tar fatt dom j*vlarna som mördade våran fina Jocke. Ingen förtjänar att utsättas för det dom gjorde mot dig. Det känns overkligt att detta sker så nära, på en plats där man så ofta gått. Vart är världen på väg?
Tankarna finns hos dig och din familj!
 
Vila i frid <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0