Full rulle...

Under helgen som var vilade jag helt från träningen, dvs tre dagars gymvila. Att tvinga mig till gymmet efter jobbet idag, när regnet öser ner och man helst av allt vill krypa ner i soffan, det var inte det lättaste. Men jag levde på mantrat att "det kommer kännas sååå bra sen".
 
Och det gjorde det ju, såklart! Middagen kändes mer välförtjänt och mitt slappande i soffan likaså.
 
Veckan som kommer är verkligen fullproppad med saker. Min mamma fyller 50 år och ska firas i helgen & jag själv fyller (22!?!). Jag ska hämta ut pass hos polisen, hinna handla hem mat och träna. Det blir så när man är borta i Örebro en helg och roar sig =)
 
Full fart framåt, några månader uppbyggnad kvar - tjohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0