Nedräkning

Det har varit full rulle i livet den senaste tiden. Jag har hunnit fylla 22 år (!?!), vi har firat min mammas 50 årsdag med överraskningsmiddag och Thomas Ledin show + en hejdundrande fest där jag stod för matlagningen. Det har varit kul men väldigt intensivt.
 
För två veckor sedan smög en mindre förkylning sig på. Det blev en veckas träningsuppehåll men redan förra veckan var jag igång igen. Motivationen är dock inte lika stark just nu när det bara regnar och blir allt mörkare och mörkare. Min enda strategi i denna stund är att "bara göra det". Det känns alltid bra efteråt, ALLTID!
 
Som idag tillexempel. Jag har haft en lätt huvudvärk som har legat och irriterat sedan efter lunch. Under uppvärmningen på crosstrainern idag trodde jag att mitt huvud skulle sprängas, men sakta och säkert försvann faktiskt huvudvärken. Kan det bero på att jag lyckades mosa min stackars tumme mellan några vikter kanske? Att kroppen helt enkelt fick en annan smärta att tänka på? För ont gör det. Som in i h*vete. Stackars tumme!
 
Vem visste att man var så otroligt handikappad utan sin tumme? Jag kan inte ens skicka sms eller spela spel på mobilen. I-lands problem.
 
I skrivande stund har jag hjälp-jag kan inte gå - jag ser ut som en gammal kärring- träningsvärk i benen. Det gör ont, men är samtidigt skönt!
 
Utanför fönstret öser regnet ner och jag kan inte annat än längta till nästa måndag då jag åker till varmare breddgrader <3
 
 
Kärleeeeek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0