Nya tankar och reflektioner

Det var otroligt inspirerande att befinna sig på Aros Congress Center i Lördags där SM gick av stapeln. En liten del av teamet möttes upp på morgonen och hade en härlig dag tillsammans. Linda strålade på scenen även om formen inte räckte hela vägen fram.
 
Linda till höger
 
 
Denna lilla tripp satte dock mina tankar i rullning. Jag blev såklart inspirerad till max. Men också skrämd. Ett tag till och med vettskrämd. Ska jag ge mig in på detta? Hur ska det gå? Titta bara på alla dessa fantastiska atleter. Och så lilla jag. Vill jag verkligen detta?
 
Svaret på den sista frågan står skrivet i mitt pannben för jag VET att det är detta jag vill. Efter lite reflekterande av mina reaktioner kändes det lugnare. Dom jag just tittat på på scenen är Sveriges allra bästa. Jag ska tävla i en Nybörjartävling. Ingen ställer sig på SM-scenen utan att ha någon erfarenhet. Min erfarenhet kommer. Just breathe.
 
Istället taggade jag om och har genomfört tre grymma träningspass sedan dess, ett utav dom tillsammans med Coach Madde. Och då brände fint i både axlar och triceps =)
 
Finalfältet Bodyfitness - 163
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0