Flexibar

Sedan jag skrev mitt förra inlägg har jag överträffat mig själv, inte bara en eller två, utan ett flertal gånger med att springa ner till gymmet! Nästan som att jag kan börja kalla det en ny vana...
 
Veckan som varit flög förbi och det kändes som om jag knappt han sätta foten någonstans annat än på jobbet och gymmet. Vardag i all ära, men det är bra skönt med helg...
 
I fredags skulle jag egentligen haft en vilodag, men jag hade så ont i huvudet så jag tänkte att lite cykling kunde ju inte skada innan fredagsmyset. Det slutade med att jag blev indragen på ett Flexibar-pass. (Flexibar är en typ utav vibrationsträning framtagen av sjukgymnaster). Det var svårare än man kunnat tro och involverade verkligen coremuskelaturen. Kul att testa något nytt, men ingenting riktigt för mig. (Tack för att ni finns hantlar och stänger!)
 
 
 
Idag genomfördes veckans Hat-Kärlekpass. Ben. Tungt & svettigt men nu behöver jag inte tänka på det något mer. För denna vecka =) Just för tillfället är jag hemkommen från en härlig kvällspromenad, stannade till vid affären för att handla lite av mina favvogrejjer.
 
 
Och jag hittade något fantastiskt! Nu ska det göras äpple med kanel & kesella med vaniljpulver. Mums!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Som jag har letat efter det där pulvret alltså ! :O

Svar: Ska jag köpa till dig?? :)
MysFrida's värld

2012-09-29 @ 18:00:03
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0