Espressohouse

Just nu har jag Fredagsmys i soffan i min ensamhet... Sååå skönt att bara få slöa i soffan efter en hel tuff arbetsvecka med både en hel del övertidstimmar & träningstimmar..

Träningen har flutit på otroligt bra och igår kom jag på att jag tränat fem dagar i rad.. Kanske dags för lite vila? Sagt och gjort. Istället blev det en längre promenad som inkluderade ett stopp på ett av mina favvoställen - EspressoHouse! :o)

Idag var jag dock på banan igen och mosade axlarna i gymmet. Ikväll ska jag inte röra en fena, mer än att stappla från soffan ut i köket o hämta min ColaZero och lite vaniljkesella. TV & Film here I come!

Hoppas ni alla får en fantastisk helg =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0