Höststart!

Vad passar bättre än att börja höstens bloggande med ett inlägg om det som har inspirerat mig hela helgen - nämligen Teamträff!
 
Detta var tredje gången vi samlades för att träna ihop, tjattra, lyssna på föreläsare och inspirera varandra, Precis lika roligt som vanligt.
 
Dag 1 bestod utav gymträning, föreläsning av Maria Eriksson (SKKF domare och mångårig tävlande inom bland annat Bodyfitness), poserings- och Twalk-träning med Petra Kardell och tillsist gemensam middag.
 
  
 
 
 
 
 
 
                                                                 
 
 
Dag 2 samlades dom som var kvar och körde ett utomhuspass i Ursvik. Solen strålade på oss och vi kunde inte annat än vara glaaada =)
 
                                                                                                                                                                                               

Världens största tack vill jag ge till Sportkost som sponsrade våran träff, till Coach Madde som alltid gör ett fantastiskt jobb för att få ihop våra träffar och tillsist till mina underbara teamkompisar för att ni ger mig så mycket energi! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0