Lilllördag i Sollentuna

Idag har det varit mycket att göra på jobbet, så det var riktigt skönt att få släppa allt och spendera lite tid på
gymmet. Eftersom hela "baksidan" av kroppen har träningsvärk fick det bli lite "framsida". Ett bra bröst-och-magpass drog jag till med!

Hemma var maten färdiggjord så det var bara att sätta sig och äta. Sen kom rastlösheten krypande i mig. Jag tog en promenad tillbaka ner till gymmet, besökte värmen och "solen" en liten stund innan jag powewalkade hem igen i ett högt tempo.

Stannade till vid affären och fyllde på förråden inför kvällskesellan som strax ska intas. Dansade runt en stund som en galning i lägenheten med volymen på högsta nivå i öronen innan jag tog mig en dusch. Just nu känner mig ganska så välförtjänt av en timme i soffan! =o)

Våra teamoveraller från Dcore är min nya favorit <3
 
Onsdagslyx! (men vaniljkesellan och colan får vänta till helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0