Mål, tankar och reflektioner

Idag gör det ont i både ben och  bröstmuskler...  Härlig känsla det där med träningsvärk :o) För någon timme sedan mosade jag också min rygg, och det är nästan galet hur mycket jag ökat i latsdrag på väldigt kort tid...
 
Reflekterade för ett tag sedan över att det gått ganska lång tid nu sedan jag beslutade mig för att göra en helhjärtad satsning på mig och min träning. Sedan Januari/Februari månad har jag tränat väldigt regelbundet en si sådär fyra-fem-sex träningspass i veckan, men undantag för några sjukdomsperioder. Min träning har blivit något som jag varken vill eller kan vara utan. 
 
Samtidigt längtar jag tills dess att jag får lägga i en ny växel, förmodligen sker det efter årsskiftet. Då målet blir starkare och då allt handlar om hur jag ska ta mig dit. Jag vill det här!

Tänk att leva sitt liv utan att utsätta sig för någonting som ligger utanför "komfortzonen" - så vill jag då inte ha det! Jag tror på att man växer av både motgångar i livet men också av alla de utmaningar man kan välja att utsätta sig för.
 
Framför mig ligger några månader till av uppbyggning innan det är dags att börja tänka om. Fram tills dess ska jag insupa så mycket inspiration jag bara kan tillsammans med mitt Team. Jag ska se många av dom stå på scenen efter flera månaders dietande och först ut är Linda som laddar inför SM som närmar sig med stormsteg.

 
Snart helg, det ser vi fram emot! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0