Diet del 4

Gaaah, vilken galen träningsvärk jag har idag från ryggpasset igår. Skönt men samtidigt ONT.
 
I fredags damp det ju ner ett nytt upplägg i mejlen. Del 4.... Månad 4...  Lite förändringar i kosten. Några minuter mer cardio här & där. Men tung styrketräning, väldigt "rena" pass med mycket basövningar. Hittills har jag hunnit med bröst, rygg och idag ben. Alla passen har bitit rejält och jag är grymt nöjd
 
Nu ska jag strax börja småpacka inför Göteborg. Det blir en hel del att packa o släpa på och min hjärna kommer nog inte att orka tänka på allt imorgon, så då får man helt enkelt dela upp det. Så länge får ni nöja er med en liten titt på ryggen, den börjar allt ta form. Men vi har två månader kvar + lite poseringsträning på det! :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0