Dietdepp

Förra veckan drar vi ett streck över. Inte för att den egentligen var dålig på något sätt, utan för att min kropp och knopp jobbat mot mig. Den har skrikit NEJ och det var en utmaning att ens resa sig från soffan vissa dagar. Trött, ledsen och skör. Jag är ganska säker på att det är dieten som börjar göra så påmind... Jag som faktiskt mått över förväntan fram tills nu. Men det är väl så det är - man når en viss gräns innan kroppen verkligen börjar hajja vad det är man håller på med; tränar extremt mycket och ligger på ett ganska högt kaloriunderskott.
 
Jag ger mig själv den här veckan till att låta kroppen försöka förstå vad som händer, jag tror nog faktiskt den är med på noterna snart igen. Två månader kvar idag. EXAKT två månader... Kan ni fatta?
 
Motivationsbild på superfina hjälpcoachen Tess som tävlade förra helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0