Formcheck med fitnesscoachen

Det är mycket att stå i just nu och det är nästan så att jag inte får dagarna att gå ihop. Framförallt är kroppen dödstrött på kvällarna efter träningspass nr. 2 och middag och jag får verkligen kämpa mig upp för att fixa med kläder, mat och övrigt.
 
I helgen som var hade Stockholm finbesök av coachen, så vi såg till att ses för en formcheck. Det blev ett snabbt möte med lite klämma, känna och bolla tankar. Att jag är en liten bodyfitnesstjej konstaterade jag redan för några månader sedan, då den första "utfyllnaden" kring musklerna började försvinna. Det finns ju lixom inte så mycket kvar när muskeln sitter på kroppen helt ensam tillsammans med lite ben och lite skinn... haha!
 
Storleksmässigt är jag alltså snarare i bikinitjejernas "size" och jag skulle önska mig något kilo muskler till på kroppen, så klart... Men, lite sent att tänka på det nu va?? Bara att göra det bästa av det vi har att tillgå!! Kan inte riktigt fatta att jag redan är inne på sista veckan av det här upplägget och till nästa vecka går vi lixom in i slutfasen... helt gaaalet! 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0