Knorr i magen

Att jag ens kom upp ur sängen imorse är ett under, än mer hur jag förmådde mina ben och min hjärna att genomföra morgonens cardiopass som bestod av PW/Jogg. Benen är stela efter träningspasset igår och det biter riktigt fint i rumpan idag, känns nästan som om jag gjort ett rumplyft!
 
Hungern imorse var ganska så påtaglig men i skrivande stund är den olidlig. Alldeles, alldeles strax ska jag få ta en proteindrink och 10 ynka små gram med cashewnötter. Jag längtar redan till lunchen om två timmar!
 
Sålänge glädjs jag åt att solen skiner och att våren är på ingång... Äntligen! ♥
 
 
 
Självklart protein från Olimp och sportkost i smaken Ice-coffee :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0