Teamträff igen!

Under helgen som varit har jag befunnit mig i Göteborg med lite mer än hälften av mina teamisar i PureFitness. Vi har tränat, poserat, ätit god buffémat och snackat ihjäl oss. Och vi fick små goodiebags av sponsorerna Sportkost & Dcore... Jag har blivit kär i en ny proteinbar. Såååå god! :o)
 
 
Det var med en mycket trött kropp och knopp jag anlände hemma i Stockholm vid nio igår kväll. Sen upp 5.25 & på det igen bara... Kan lova er att energin börjar ta tokslut just nu, speciellt efter dagens härliga benpass! 
 
Här kommer lite bilder från helgen som var. Stort tack till underbara Maria som stått ut med mitt pladder både bilresa ToR samt delat hotell med mig... Men riktigt kul har vi haft! =)
 
 
Solen sken hela bilresan ner!
 
 
På plats i Göteborg väntade ett träningspass på Karlavagnens Idrottscenter
 
 
 
Med magen fylld av lördagens Thaimat brände jag och Maria av ett tidigt morgonpass innan frukostbuffén väntade på hotellet...
 
 
Teamträffen avslutades sedan med gymträning & posering på Nordic Wellness Almedal.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0