Visst fan e det en muskel!

Senaste dagarna har varit riktigt rktigt bra. Solen har skinit och jag har varit totalt fulladdad med energi - underbart! Träningspassen har gått över förväntan, både styrkepassen och min cardio... förutom igår morse då jag var så hungrig i min lilla mage att jag trodde jag skulle dö.
 
Idag tänker jag krossa jantelagen och faktsikt skriva att jag älskar mina armar som blir mer och mer välsvarvade ju längre in på dieten jag kommer... Det är ju så snyggt med muskulösa armar och jag är sååå glad att jag tagit mig så långt som jag faktiskt har gjort. Nu är det bara full fart framåt och i mål som gäller!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

GRYMMA AXLAR !!! :D Hur gör du ? =) Mina vägrar växa... Bra jobbat hursom, du är jätteduktig =)

Svar: Jaaadu,,, det är först nu när jag börjat deffa som dom tittar fram :o)
MysFrida's värld

2013-04-29 @ 13:14:17
URL: http://dorseen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0