En dag.

Idag har det varit en sån där dag då min organisationsförmåga har stått på spel, det blir lixom så när en extra grej ska pressas in i ett redan späckat schema. Men allt flöt som smort.
 
05:50 - All mat som skall intas under dagen är medpackade i bilen. Träningskläder på och jobbkläder nerpackade i min väska (t.o.m min BH som jag lyckades glömma en morgon, den gör jag inte om).
 
06:00 - Gymmet & sedan dusch
 
Ca. 07.30 Äter ett ägg i bilen på väg till jobbet
 
07.40 Mumsar glatt i mig morgongröten.
 
Jobbar hela dagen och äter mellis, lunch och mellis igen.
 
16:30 Sätter mig i bilen för att åka till frisören.
 
18.30 Äter kvällsmelliset i bilen för att ladda inför gymmet + före träningsdrink.
 
19:00 Gymmet igen. Glöm då inte att jag redan på morgonen packat ner gymkläder för pass nummer 2.
 
Ca 20:30 Äntligen hemma, Middag!
 
Är det okej om jag går och sover snart så gör vi om alltihopa imorgon igen? :o)
 
Ps. Linnet som jag shoppade på REA i helgen, härlig färg!
 
 
 
 
Hm... någon skulle ta kort på ryggen men fångade något annat :o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0