Fettisdagen

Jaaa, ingen har väl undgått vad det är för dag idag? Jag lade ut en bild på jobbets semlor på Facebook och det blev lite storm... En diskussion om jag var värd en semla eller inte. Men det hör inte dit just nu. Jag går på tävlingsdiet och har 100% fokus på att nå mitt mål med vetskap om att jag har gjort allt jag kan för att nå dit. Längtan efter att få stå på scen är såååå mycket större än tanken på att få äta en semla, det bara är så!
 
 
Hade jag däremot inte gått på diet inför tävling och ett specifikt datum hade jag ätit en utan att tveka!!! För att jag vill. För att jag tycker att jag är värd det. Eller möjligtvis två semelbullar utan grädde och mandelmassa (som jag inte är ett fan av). *Mums*.
 
Dom som känner mig vet att jag kan vara lite konstig ibland, men jag har ett motto när det kommer till mat (när jag själv styr över det jag vill och väljer att äta) och det är att det skall vara värt det. Många har nog sett mig spotta ut saker som jag påbörjat äta för att jag helt enkelt inte tyckte att det var värt kalorierna. Ska man äta något gott ska det ju fan i mig åtminstonde vara värt det!! Eller?
 
Mitt eftermiddagsfika såg iallafall ut så här istället:
 
En liiiiten portion gröt och protein med Ice-Coffee smak...
 
 
Efter ett härligt axelpass och nära-döden-intervaller väntade även denna fantastiska middag:
 
 

Haha... det blev ett matinlägg idag, kanske skriver om något annat imorgon ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Vet du vad du är värd? Att stå på scenen i ditt livs form! :)

Kram

Svar: Hell yeah! :o)
MysFrida's värld

2013-02-13 @ 07:40:55
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Dorseen

Jag tycker du är superduktig ! :) Hejar på dig ! :)

Svar: åh, stort tack! =)
MysFrida's värld

2013-02-13 @ 09:32:28
URL: http://dorseen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0