Med tårar..

Det har blivit en liten bloggpaus för min del. Det är med sorg i hjärtat som jag och min familj lämnar den här helgen bakom oss, då min morfar hastigt gått bort efter att ha halkat, slagit i huvudet och fått en stroke. Jag har aldrig tidigare förlorat någon ur familjen och det är en hel del känslor att bearbeta. Inte minst har jag sovit, sovit och sovit.
 
Men han har lyst på oss från himlen i tre dagar nu, allt för att ge oss syrka när vi behöver det som mest! ♥
 
Jag kämpar på med träningen och dietandet. Idag blev det dubbelpass på gymmet, alltså både morgon och kväll, då jag tog igen gårdagens missade lår och vad-pass. Fy tusan vilket bra tempo jag fick upp och grym kontakt, det var med en riktigt bra känsla i kroppen som jag tog mig ann resten av dagen. Avslutade med styrka för axlar och intervaller.
 
Nu försöker jag varva ner i soffan, betalar räkningar och gör sånt där annat kul som att laga mat. Jag måste ändå säga det till mig själv - hejja mig! Tänk att två månader snart har passerat, galet!!
 
 

Kommentarer
Postat av: emma s

Vad tråkigt att höra. Hoppas hittar ro att bearbeta det. Kram

Svar: Tack Emma!
MysFrida's värld

2013-02-28 @ 21:12:58
URL: http://fitmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0