Ny vecka, Nya tag

Tänk att det redan är måndag. Igen. Vart springer veckorna?
 
Helgen gick åt till att ladda batterierna, både mentalt och fysiskt. För att sedan ladda ur dem redan igår eftermiddag och idag. Helt död ligger jag i soffan med träningsvärk i både tuttarna och ryggen... Men träningen går bra nu! =) 
 
Förra veckan upplevde jag att mina morgonpromenader inte gav det tempo/svettningar som jag önskade så coachen och jag valde att börja införa lätt, lätt jogg i 1 min var 5:e minut. Detta för att vänja min kropp och mina benhinnor (som strular ordentligt) med att försöka öka intensiteten lite. Och det har gått förvånansvärt bra för de små benhinnorna!!
 
Som vanligt sitter jag och (typ?!?) räknar ner tiden tills jag får äta lite kvällsmål och sedan gå o sova. Sömnen är ju faktiskt otroligt viktig för återhämtningen, och jag kan ju alltid skylla på det ;)
 
 
Ps. Sängarna i Thailand är extra sköna! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0