Skifte

Min "lördag" sparas till imorgon då mina kusiner fyller år och jag ska på kalas, Så idag har jag kört på dieten som vanligt. Jag har just kommit hem från ett hårt pass på gymmet och jag ligger helt UTSLAGEN i soffan. Bröst + armar och sedan 40 minuter på Crossen.
 
Får man äta middag redan nu tro och sedan gå och sova?? haha...
 
 
 
Den här veckan har måttbandet visat snällare resultat än vågen och det är ju egentligen allt som räknas. Det går varje vecka åt rätt håll. Fortfarande lång tid kvar men tiden går ju som vi alla vet alldeles för fort :o)
 
 ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin bild på dej !! =)

2013-02-10 @ 13:32:30
URL: http://reiher.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0